Header Ads

Fakta menarik tentang jenama Reebok anda tak tahu

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Sape kat sini peminat setia Jenama Reebok yang tak lain tak bukan jenama ini mengeluarkan koleksi pakaian sukan dan kasut sukan. 

Untuk pengetahuan kalian semua, kasut jenama Reebok ni memang sangat selesa untuk melakukan aktiviti seperti bersukan dan sekiranya korang semua nak basuh kasut sukan (okay sedikit tips la kan,hehe) ,korang perlulah membasuh mengikut cara yang betul iaitu mencabut ikatan tali kasut sepenuhnya. 

Kedua, bersihkan permukaan kasut yang kotor menggunakan berus gigi yang tidak guna,ini merupakan berus gigi mempunyai struktur yang lebih lembut berbanding berus pakaian yang biasa korang guna tu. Akhir sekali,basahkan tuala dengan sabun dan  lap permukaan yang kotor dan jemur! Haaaa... Sayang kasut jaga kasut elok-elok,hehe...

Tu tips dari aku sikit la kan, tapi aku bukan nak cerita tips ke apa.. aku nak cerita tentang fakta menarik mengenai Reebok,haaaaaaa.... Korang ! Jangan la tak pernah nak tahu kat zalora pun ada jual barangan jenama Reebok ni. So, kalau rasa malas nak jalan keluar google je zalora pastu search Reebok ! Mudah ! Hehe...


Reebok Malaysia


Reebok Malaysia ni asal dari mana?

Kalau korang nak tahu. Reebok Malaysia ni merupakan jenama British yang sememangnya terkenal dengan koleksi pakaian sukan dan kasut sukan yang berkualiti. Bukan itu sahaja, jenama terkenal ini turut menawarkan koleksi aksesori dan kelengkapan sukan yang lain. 

Bila ditubuhkan?

Ditubuhkan sejak tahun 1895.

Pencapaian Reebok?
  • Telah menjadi penaja pakaian rasmi bagi beberapa pasukan bertaraf antarabangsa. 
  • Sejak tahun 2005 lagi,Reebok telah bernaung di bawah jenama sukan gergasi iaitu Adidas.
  • Bermula dengan mengeluarkan koleksi kasut di seluruh UK dan menjadi jenama pilihan para atlet pada sukan Olimpik di Paris pada tahun 1924.

Kasut Reebok

Kasut Reebok.

  • Sejah berabad lamanya,Reebok terkenal di pasaran antarabangsa,jenama ini sentiasa komited dalam menghasilkan koleksi kasut suka yang benar-benar kualiti dan menepati citarasa para pembeli.
  • Bermula dengan koleksi kasut bola,kasut larian,aneka pilihan sneakers,kasut basketball dan banyak lagi memang tidak dinafikan bahawa Reebok sememangnya jenama kasut sukan yang terbaik dan memenuhi citarasa pengguna dan atlet !

Korang,jangan tak tahu ye peranan kasut sukan kepada mereka yang bergelar atlet adalah satu aspek yang cukup penting juga tau. Penggunaan kasut yang selesa dan berkualiti tinggi penting untuk keselamatan dan struktur tulang kaki . Sebab tu ramai atlet memilih jenama Reebok untuk aktiviti sukan ;)



Pakaian Sukan

Pakaian Sukan dan Aksesori Sukan

  • Reebok juga ada memperkenalkan koleksi pakaian sukan dan aksesori kepada para penggemar suka. 
  • Pengguna semua berpeluang menemui aneka pilihan seluar sukan dan baju sukan yang amat selesa dipakai dan pada masa yang sama direka dengan rekaan yang trendy.

Korang jangan tak tahu pulak, oleh sebab pakaian sukan dari Reebok ini sangat selesa tidak hairanlah jika Reebok dipilih sebagai penaja utama bagi banyak pasukan kebangsaan seperti pasukan-pasukan NBA. Haaaaaaa, hebat jugak jenama Reebok ni,bukan calang-calang orang yang boleh pakai jenama ini :D


Koleksi Beg dan Aksesori Sukan

Koleksi Beg dan Aksesori Sukan

  • Reebok juga ada menawarkan koleksi beg dan aksesori sukan yang berkualiti dan berbaloi untuk anda milik.
  • Koleksi beg Reebok ini boleh digayakan ke gym ataupun boleh digunakan sebagai beg harian korang. Nice tak korang. 

Reebok seterusnya terus berkembang maju sehingga hari ini menjadi salah satu jenama sukan terbaik di dunia. Haaaaa, siapa la nak belanja seketul kasut Reebok ni, tetiba macam termengidam, huwarrrrrr.....Eh, sape eh peminat jenama Reebok ni? Mesti bahagia gila bila pakai jenama ni. Terbaik !Apapun, selamat bersukan ye korang semua :D

No comments

Powered by Blogger.