Header Ads

Sebab kenapa perkataan chia chia chia jadi trending di Malaysia

Dalam beberapa hari lalu...aku tengok kat media sosial perkataan chia chia chia jadi trend, tapi tak perasan apa perkataan tu. Apa yang aku perasan sekarang adalah satu perkataan baru wujud dalam media sosial di Malaysia ni. Perkataan tu adalah chia chia chia atau cia cia cia, sebanyak 3 kali.

Kali pertama aku perasan penggunaan perkataan2 ni adalah semasa menonton Sepahtu Reunion setiap hari khamis jam 10.00 malam di Astro. Geng2 Jep, Shuib dan Rahim ni akan sebut chia chia chia selepas diaorang kenakan watak tambahan dalam cerita tu. Biasanya pelakon wanita la. Contoh yang pernah kena macam Uqasha Senrose.

Aku google lebih details nak tahu tentang trend chia chia chia ni. Sebenarnya ini adalah ayat untuk memikat wanita. Nak tahu dan dengar boleh ler carik kat u tube rancangan sepahtu reunion ni dan dengar sendiri....

salam...chia chia chia.hahaha!!!

No comments

Powered by Blogger.