Header Ads

Air Terjun Lata Layang-Layang Jerantut Kini Menjadi Viral Untuk Percutian

Musim cuti sekolah dah nak dekat pun kan? Mungkin ada yang masih pening memikir nak bawak anak – anak pergi mana masa cuti sekolah nanti. Nak pergi jauh jauh bajet pulak tak berapa nak ada.. Kang kalau tak bawak jalan kesian pulak budak – budak takde aktiviti masa cuti.
Korang jangan risau okay sebab Malaysia ni sebenarnya banyak destinasi percutian semula jadi, cuma tahu tak tahu je kat manaa… Haaa ni kami nak kongsi kan satu destinasi percutian dekat Jerantut Pahang, sesuai sangat lah yang duduk kat area KL atau pun Pahang sendiri kalau nak singgah kesini. 
Lata Layang – layang ni terletak di Taman Negara Pahang je, so takdelah jauh sangat pun kan! Jom usha sat macam mana rupa Air Terjun Lata Layang – Layang ni..
12144933_1477950742238739_6025115836978690130_n12106815_1477950722238741_5622462327479252_n12141742_1477950685572078_9034007672477568343_n12122844_1477950665572080_6332721801202479445_n

No comments

Powered by Blogger.