Header Ads

11 Gaya Penyangkut MR.DIY Yang Korang Boleh Buat Di Rumah

1170

Nak rumah kelihatan cantik dan sentiasa kemas tidak semesti memerlukan budget yang tinggi. Ianya terpulang kepada kita macam mana nak organize kedudukan di dalam rumah. Kami percaya rata – rata pembaca mesti pernah singgah ke kedai DIY bukan? Pasti ada yang pernah terlihat batang penyangkut ni tetapi tidak tahu apa fungsinya. Hari ni kami nak tunjuk sikit kepelbagaian penyangkut DIY ni.
curtainbar
1. Dijadikan sebagai penyangkut ampaian.
curtainbar260

2. Sebagai tempat letak tisu gulung di dapur.
curtainbar70-1

3. Sebagai penyangkut tuala.
curtainbar110

4. Boleh juga kalau nak sangkut baju kat guna rod ni..
curtainbar110-3

5. Sangkut pekakas di dapur..
curtainbar110-2

6. Susun atur kabinet korang macam ni..
curtainbar70

7. Boleh juga diy kan letak reben or plaster. 
use5

8. Kemaskan dulang korang dapur..
use4

9. Jadikan tempat letak accessories.. Takde lah berselirat lagi.
use3

10. Yang ni paling best! Jadikan rak kasut!!
use1

11. Haa rak jenis ni boleh jugak!
use2

No comments

Powered by Blogger.