Header Ads

Bagaimana untuk analisa dan semak Backlinks blog

Adakah anda tahu tentang topik yang biasa dibincangkan di kalangan pemasar internet , profesional dan blogger newbie ? Tidak? Ia adalah backlink yang . Tetapi mengapa ia telah menjadi topik perbincangan ? 

Ia adalah untuk sebab ini bahawa mereka yang mempunyai kuasa dikagumi pada SEO dan ranking blog , yang meluas membolehkan pembesaran kepantasan kerjaya blogging anda atau anda boleh mengatakan kepantasan pemasaran dalam talian.

Jika anda seorang blogger, maka anda pasti sedar tentang Backlinks untuk alasan bahawa ia membantu dalam mengoptimumkan blog dalam semua enjin carian. Dalam erti kata yang mudah , backlink adalah hyperlink yang mengarahkan seseorang untuk blog anda. 

Bagaimana untuk analisa dan semak Backlinks blog :

1. Google Webmaster Tools

Ia adalah raja SEO dalam pemasaran yang disediakan oleh Google Inc. Ia adalah salah satu alat yang terbaik untuk menganalisis pautan balik ke blog anda semata-mata untuk menyebabkan bahawa ia memberikan pandangan yang cepat semua melalui sebelah SEO teknikal blog.

2. Open Site Explorer

Ia adalah alat percuma kos untuk menganalisis dan memeriksa pautan balik dari blog anda yang diberikan oleh Moz. Ia adalah amanah dan alat pelbagai guna di kalangan semua yang memberikan maklumat termasuk DA (Lembaga Domain) , PA ( Page Authority ) termasuk pautan balik.

3. Ahrefs Site Explorer

Ia adalah salah satu yang terbaik dan paling popular laman web untuk blog anda untuk menganalisis pautan balik kerana ia membantu dalam memeriksa kuantiti dan juga kualiti backlinks. Ia dengan mudah mencapai harga setiap butiran mengenai pautan balik.

Ini adalah tentang bagaimana untuk menganalisis dan memeriksa pautan balik dari blog anda dengan mudah dan berjaya.

No comments

Powered by Blogger.